
- У МОН заявили про відсутність намірів проводити ІФА-скринінг освітян на Covid-19 перед початком нового навчального року та переклали відповідальність за його проведення на місцеві органи влади.
- Раніше, місцеві органи влади уже проводили ІФА-скринінг вчителів та викладачів дитячих садочків перед початком їх роботи. Зокрема у Львові тестування освітян, які мали брати участь у проведенні ЗНО допомогло виявити 32 вчителів із ознаками зараження, а у Рівному у 58 вихователів та інших співробітників дитячих садочків.
- Причина відсутності фінансування у держави коштів на масове тестування освітян перед початком навчального року одна – у Зеленського використали левову частку фонду боротьби із коронавірусом на корупційні схеми з нібито будівництва автошляхів.
- У результаті коштів немає ані на тестування, ані на підвищення заробітної платні для учителів у зв’язку із новими умовами роботи в умовах адаптивного карантину. Заступник міністра фінансів Роман Єрмоличев в інтерв’ю Главкому нещодавно прямо заявив, що 35 млрд. грн із фонду боротьби із коронавірусом (тобто значно більше половини передбачених 64 млрд. грн) піде на додаткове фінансування автошляхів. А на підвищення заробітних плат учителям «коштів немає», бо «бюджетний і навчальний роки не збігаються. Тому, відповідно, з 1 вересня нічого не зміниться: ні в зарплатах, ні в чому, бо бюджет розрахований з 1 січня по 31 грудня».
- Це після минулорічних обіцянок «слуг народу» про підвищення до 4 тис доларів на місяць заробітних плат учителям та зупинення ними натомість виконання у 2020 році навіть ухваленої за попередньої влади постанови №822 про підвищення заробітних плат учителям на виконання закону «Про освіту» з 2020 року.
- Пояснення лише одне – корупційні інтереси у «слуг народу» переважають над інтересами українців і безпекою дітей та учителів. Адже витрата десятків мільярдів гривень нібито на будівництво автошляхів йдуть через дрібне корупційне сито.
- Зокрема нещодавно журналіст-розслідувач видання «Наші гроші» повідомив про виявлені приклади здорожчання тих самих матеріалів для будівництва доріг однією і тією ж компанією у 9 разів (!) порівняно із 2017 роком
- У результаті автошляхів не стали будувати більше. Просто вартість одних і тих же дорожніх робіт виросла у 2,5 рази порівняно із тим, що витрачалося за президентства Петра Порошенка.
- Влада поспішає заробити на коронавірусному фонді кошти для фінансування власної виборчої кампанії. Саме тому пріоритетом витрат коштів із фонду боротьби з корона вірусом стало збільшення витрат нібито на будівництво доріг, а не виконання видатків, безпосередньо пов’язаних із викликами Covid-19 для чого він був створений Верховною Радою.