
Перед травневими святами було відкрито реконструйований міст через Хаджибейський лиман на трасі Київ-Одеса.
Очільник Укравтодору Олександр Кубраков оголосив, що роботи «починали та кидали у 2004 та 2008 роках». Він же зазначив, що роботи за проєктом випередили план на 15 місяців.
І як це чомусь часто буває з нинішньою владою, Кубраков «скромно промовчав», що старт ремонту мосту через Хаджибей був даний на початку 2019 р. А проект капітального ремонту Хаджибейського мосту був розроблений ще у 2017 р. в рамках реконструкції траси Київ – Одеса, на що було акумульовано 300 млн грн.
Запустити проект у 2018 р. не вдалося лише через спротив деяких підрядників (ТОВ «Мостобудівельний загін № 112»), які хотіли нажитися на будівництві. Не вигравши тендеру, вони кілька разів домагалися скасування його результатів.
Але за часів Порошенка боротьба з корупцією була пріоритетом. Тож врешті було проведено новий тендер, що нарешті визначив підрядну організацію (компанія «Маст-Буд»), яка і будувала міст через Хаджибейський лиман за прийнятною ціною.
І вже тоді йшлося про можливість дострокового завершення будівництва – не у 2022 р., а вже у травні 2021 р. Так і сталося.
То ж заслуга «зеленої влади» наразі лише у тому, що вони не заважали реалізовуватися хорошому проекту. Адже, на жаль, навіть це їм не завжди вдається.
Зате приписувати собі заслуги «попередників» – це звичайна практика піару Зеленського на «Великому крадівництві».
Так, на тій же одеській трасі радісно відрапортували про відремонтовані 25 км (хоча їх відремонтували у 2018-19 рр.), та про новий кредит ЄБРР/ЄІБ на 315 км у 2021-2022 рр. (який ініціювали і готували в 2018-19 рр.).
І так в усьому.