
До 2030 року у 6 із 17 геостаціонарних супутників рф закінчиться термін служби.
Держомпанія гостро потребує фінанчування, якого немає. Лише у 2022 році її чистий збиток становив ₽17,3 млрд.
російська влада шукає нові способи наповнити бюджет «Роскосмосу», який втратив доходи від міжнародних космічних пусків, а тепер переживає Ще й скорочення вливань із федеральної скарбниці.
Бюджетні витрати на ці цілі найближчими роками скорочуватимуться: космічний бюджет-2024 порівняно з поточним роком скоротиться на 1,3 млрд рублів, до 285,9 млрд.
У 2025 році витрати планується урізати ще на 14 млрд. рублів, до 271,9 млрд., а в 2026 році – на додаткові 13,8 млрд. рублів, до 258,1 млрд. рублів.
Група депутатів та сенаторів внесла до Думи законопроект, який дозволить розміщувати на ракетах та об’єктах держкорпорації платну зовнішню рекламу.
Однак такі відчайдушні ідеї навряд чи суттєво допоможуть в умовах втрати західних замовлень через санкції та відсутності необхідних коштів з бюджету рф, який пріоритетно спрямовується на агресію проти України.
Навіть у згаданому законопроекті, що внесений на розгляд Думи, визнається, що потенційна рекламна виручка «Роскосмосу» може становити заледве 205 млн рублів на рік.